facebook2

Oj, długo czekałyśmy na wycieczkę do Zakopanego. Zapowiadało się bardzo miło i z resztą tak było ;) Po przyjeździe na miejsce od razu ruszyliśmy na szlak wędrując z Brzezin do Hali Gąsiennicowej i dalej aż do Czarnego Stawu Gąsiennicowego. Mimo, że droga była długa i czuliśmy zmęczenie, to cudowne widoki pozwoliły szybko zapomnieć o trudach wyprawy.

Potem pojechaliśmy do miejscowości Murzasichle, gdzie znajdował się nasz punkt noclegowy – piękna góralska willa. Tu czekała na nas obiadokolacja i spanko nie dla wszystkich – niektórzy uznali, że szkoda czasu na spanie!

Następnego dnia była cudowna pogoda! Zwiedzając Zakopane mogliśmy zatem podziwiać wyłaniające się zza domów i drzew góry.

Pierwszym obiektem, który odwiedziliśmy było Krzeptówkach. Potem udaliśmy się na Cmentarz Zasłużonych na Pęksowym Brzyzku, gdzie pochowany jest m. in. Kornel Makuszyński. Kolejnym punktem wycieczki było Kino 7D, spacer po najsłynniejszym polskim deptaku – Krupówkach oraz pobyt w pobliżu kompleksu skoczni narciarskich. Na obiad znów wróciliśmy do Murzasichla. Tutaj też odwiedziliśmy Izbę Regionalną i wysłuchaliśmy ciekawych opowieści „prawdziwego górala”. Następnie wyciągiem krzesełkowym wjechaliśmy na Gubałówkę, skąd podziwialiśmy wspaniałe widoki gór i Zakopanego. Skorzystaliśmy tam też z atrakcji parku linowego. A potem… zejście czarnym szlakiem do autokaru i … droga powrotna do domu.

Na wycieczce było cudownie. Poznaliśmy uroki Tatr i Zakopanego oraz spędziliśmy czas z naszymi koleżankami i kolegami. Czego chcieć więcej?!